czwartek, 23 lutego 2017

Odwzorowywanie z użyciem patyczków do uczu



Na ten genialny pomysł na Chlipusiową aktywność natknęłam się na facebookowej grupie związanej z pedagogiką Montessori.

Wydrukowałam karty do pracy- jest ich 11 i zalaminowałam. Karty przedstawiają patyczki do uszu ułożone w przeróżnych kombinacjach.




Zadaniem dziecka jest odwzorowanie tego przy użyciu prawdziwych patyczków do uszu.










Aktywność ta rozwija logiczne myślenie, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, kreatywność, percepcje wzrokową i ćwiczy funkcje wzrokowo-przestrzenne. Doskonale też przygotowuje rękę do pisania.

Piszcie wiadomości jeśli chcecie otrzymać te karty - z chęcią prześlę Wam na e-maila :)


4 komentarze:

  1. ja bardzo chętnie otrzymam karty. dopiero trafiłam na bloga i na pewno będę stałą czytelniczką, mamy dzieci w identycznym przedziale wiekowym. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy :) Jeśli korzystasz z facebooka to wejdź tam na nasz profil (Zosia Odkrywa świat) i napisz mi wiadomość z adresem e-mail :)

      Usuń
  2. Bardzo proszę o karty - jest to genialne! I jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli korzystasz z facebooka to wejdź tam na nasz profil (Zosia Odkrywa świat) i napisz mi wiadomość z adresem e-mail :)

      Usuń