czwartek, 5 maja 2016

Octahedron Mobile - mobil ośmiościany dla malca 5-8 tygodniowego



Ośmiościany to drugi z serii ruchomych mobili Montessori i z pewnością najłatwiejszy do wykonania :)

A więc do dzieła. Kupiłam metalizowany papier. Potrzebne mi były kartki z trzema kolorami: żółtym (złotym), czerwonym i niebieskim.


Do stworzenia tego mobilu niezbędne okazały się również:
- listewka
- nożyczki
- liniał
- nici
- taśma dwustronna

Wydrukowałam szablon ośmiościanu, wycięłam go i obrysowałam na kartkach metalizowanego papieru.


Wzór wycięłam i z pomocą linijki zrobiłam na papierze zagięcia wzdłuż narysowanych linii.



Do zagięć przykleiłam kawałki taśmy dwustronnej i skleiłam każdą ze ścian bryły.


 
Tuż przed "zamknięciem" ostatniego boku ośmiościanu do znajdującej się na zagięciu taśmy przykleiłam też nici, które posłużą do zawieszenia mobilu.




Listewkę przycięłam i każdy z ośmiościanów za pomocą nici do niej przymocowałam. I gotowe :)





A to efekt:


I ta fascynacja w oczach Hanielki :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz