piątek, 12 lutego 2016

Walentynkowy prezent dla taty :)


Zbliżają się Walentynki, święto zakochanych. A ja nie mam prezentu dla mężulka :( A dlaczego? Lada chwila urodzę drugą córeczkę i wyjście na zakupy jest w tej chwili dla mnie niczym wyprawa na Kilimandżaro... Musiałam więc poprosić Chlipusie, aby pomogła mi przygotować coś dla Wojtka :) I tak zrobiłyśmy dwie prace:
1) Serce z popcornem

Markerem narysowałam duże serce na czerwonej kartce, które następnie wycięłam.


Przygotowałam dla Zoski klej magic, pędzelek oraz małą miseczkę popcornu


Dalej Zoś działała już sama





Nie obyło się też bez konsumpcji ;-)


I kiedy klej wyschnął wyglądało to tak:


2. Serduszka z rolki po papierze toaletowym

Przygotowałam trzy rolki po papierze i z pomocą gumek recepturek "uformowałam" je na kształt serc

Pozostało tylko przygotowanie farb

I Chlipusia mogła już działać







A taki był efekt. Prawda, że fajne :)
Mężulek z pewnością będzie zachwycony :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz