czwartek, 28 stycznia 2016

Przenoszenie z użyciem szczypców


Na ten świetny pomysł na pracę dziecka natknęłam się kilka miesięcy temu na blogu jednej z mam, jednak Zośka była jeszcze wtedy zbyt malutka, by móc się podjąć tego zadania. A że czas w mojej pamięci zrobił swoje ;-) to niestety nie pamiętam nazwy tego bloga :-( choć strasznie żałuję, bo z miłą chęcią wkleiłabym Wam link do tej stronki, gdyż fajne tam były pomysły.

Potrzebne do tego przedmioty możecie zakupić w pierwszym lepszym sklepie z artykułami do decoupage (ja zawsze zaopatruje się w drewlandii). Zestaw czterech świeczników różnej wielkości oraz cztery drewniane kulki. A i szczypce - kupiłam w Kauflandzie.

Zadaniem dziecka jest przeniesienie kulek za pomocą szczypców do otworów w świecznikach:







A następnie przeniesienie kulek z powrotem do pojemniczka:





Zośki chwyt szczypców nie zawsze jest poprawny, ale z każdym dniem dzięki ćwiczeniom wychodzi jej to coraz lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz