poniedziałek, 26 października 2015

Klasyfikowanie darów jesieni


Kolejny sposób na wykorzystanie darów jesieni w pracy z maluchem.

Wydrukowałam dwie montessoriańskie karty przedstawiające żołędzie i kasztany. Wykorzystałam Zośki zestaw kuchennych zabawkowych naczyń- w garnuszku umieściłam po 7 kasztanów i żołędzi, przygotowałam również dwie miseczki. Wszystko to umieściłam na drewnianej tacce i zagościło na półce w pokoju Chlipki.

Poprosiłam Zośkę, aby wskazała palcem na karty i nazwała to, co się na nich znajduje.


Następnie obok kart umieściłam po jednej pustej misce i na środku garneczek z darami jesieni. Poprosiłam, aby do jednej miski powkładała kasztany, a do drugiej żołędzie, zgodnie z leżącymi obok kartami.



Na koniec sprawdziłyśmy, czy wszystko się zgadza i dary jesieni znajdują się w odpowiedniej miseczce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz